onsdag 25. februar 2009

Ny utfordring….

Eg har fått ei ny utfordring frå Siwan….om å fortelle om bilde 6 i mappe 6….. denne har eg faktisk fått eitpar gongar før.. så no berre gjekk eg til neste mappe igjen og talde meg framover…. og endte på dette bildet

Firenze

Som eg tok då vi var i Firenze..

Dette er

“Dome di Santa Maria del Fiore”

Eg syntes det vart veldig merkelig.. alt såg heilt skeivt ut… som om alt halla inn mot midten av  bildet!!

MEN, eg skal fortelle dokke at dette var ein flott by… spennande med alle dei smale gatene, der ein berre kunne kome fram på føtene, ikkje ein bil å sjå… men folk OVERALT!!

Synd de ikkje kan sjå fargane skikkelig.. desse bygningane var bygde av marmor i italias eigne fargar, kvit, raud og grøn. Heilt fantastisk!!!

Kuppelen på kyrkja var bygd innanfrå.. noke som er spesielt med denne kyrkja. kan tenke meg at dette var både tungt og eit longdrygt arbeid i dei dagar.

Då vi var der, var det drepande varmt skal eg love… temperaturen låg på godt over 40 grader kvar dag…. merkelig nok vart vi vandt til det… men vi gjekk med drikkeflasker i hendene heile tida…

her er ei samling bilder frå

“Piazza del Signoria”

page

page1

renoverings arbeid pågikk overalt…

MEN jammen var her flott!!!

Eg kan på det varmaste anbefale ein tur til Toscana.. nydelig landskap, og å ta toget frå den eine kyststripa til   andre gjekk  fort, og så er her mykje å sjå i same området…Pisa ligg også her…

Sender utfordringa vidare til

Nikoline på Landet

Troll og Ting

BESTAHJEMMET

Kvardagsliv i Storemyra!!

Lykke til! :-)

9 kommentarer:

Tonje sa...

Flotte bilder, Monica. Jeg har aldri vært i Firenze, men var på motorsykkeltur nedover Italia for mange mange år siden. Det var fantastisk flott. Roma er jo også en utrolig fin by!

Orlaug sa...

Takk for den!
Var i Italia for ca halvtanna år sidan. 2døgn i Roma og 5 døgn i Sorrento, med dagsturar til Capri, Pompei osv....ein fantastsik tur.
Tek utfordringa litt seinare, eg.

Monicas sa...

stilige bilder...du har så fin skrift på innllegget under..kordagn får du det tell

Nikoline sa...

Hei! Takk for utfordringa,eg tek den med det samme.Har fått den før,så eg gjer som deg;hoppar fram til 7.
Det viste seg å vera bilde av "vetlajento" vår,men skal avklara med henne om det er ok. Hvis ikkje...ja,då vert det 8.mappe,8.bilde :0)
Flotte bilder du viser!! Men fytti... for ein varme!
Ha ein fin kveld!

Bling - our elf on the shelf sa...

Åååå, så vakkert *drømmer seg bort*
Hadde godt tatt litt varme nå kjenner jeg ;) Jeg har også fått denne utfordringen flere ganger, men mappe nr 6 er det så masse liv i, at det skal godt gjøres at samme bild er nr 6 to dager på rad*lol*
Rebecca er fotogen ja, fatter ikke hvor hun har det i fra. Foe meg er det ikke *snurt*

JULIEK sa...

Ååååå firenze er virkelig en drøm jeg enda ikke har opplevd, men en gang : )

Unknown sa...

Har tatt den:0)
Har fått den før, men gjekk berre inn på ein anna lagringsplass...
Flotte bilder du viser fram, her kunne eg godt tenkt meg på tur.
Klem

Nikoline sa...

PS: Du såg kanskje kva eg fekk til på puteinnlegget i dag...? *fnis*

Astrid sa...

Hei igjen:)
Takk for hyggeleg kommentar! Ja her framme er det stadige bloggtørker...

Flotte bilete du viser oss frå turen! Kunne tenkt meg å reise dit ein gong:)
Ynskjer deg ei god helg Monica!