lørdag 21. februar 2009

Lilla lørdag! :-) I’m lovin’ it…

Endelig er det laurdag og FRI!!!!! :-)

Og så er det den lilla dagen i tillegg :-) Eg er litt svak for lilla også eg… hehe.. så eg fann litt forskjellig rundt omkring.

page

tja.. ei salig blanding vart det, men fiiin farge.. spesielt ilag med litt orange og svart! :-)

vert for denne fargerike veka er KOSELIG KOSELIG

I dag har eg sove lenge, og har laga ostekake, og må vel lage litt boller også.. deilig å ha fri!!!

Skal bli spennande å sjå om eg finn svart og kvitt til i morgon.. hehe.. ser etter fargar kvar dag no! ;-) så seinare i dag, må eg vel på “jakt”.

Ha ein fiin helg folkens!

8 kommentarer:

Orlaug sa...

Jammen har du funne masse lilla ting i heimen.
Flink å bake kake og bollar til helga òg. Her vert det ingen fatelavensbollar, men pytt pytt.
Ha ein god sundag!

Anonym sa...

Hei her var det mye fint i lilla :) Ostekake høres veldig godt ut du :p

god helg :) Hilsen Mette

Turid sa...

Stilige innlegg fra deg, så flott du har ordna de.
Har å dilla på lilla...om du ser innom hos mæ , byr æ på fastelavenskos...
Ha en fin fastelaven- så er det svart/kvit jakt.

Turid sa...

Herlig med lilla collage!
Også så flink du har vært til å bake! Jeg har også bakt litt, men i uken. Mannen fyller 53 i morgen;)
Ha en deilig fastelavenssøndag!

Hilsen fra landet sa...

Visste ikke at det var den lilla dagen jeg da men!! Kanskje lilla ostekake også!? :fnise:

Helgehilsen til deg

Unknown sa...

Så herleg collagen vart:0)
Koselig st du linkar meg, eg legg deg til på mi liste og:9)

Besta sa...

Ååådu ha jo mye fine lilla ting å ta med på dette. Artig å se hvor kreativ dere er. Ha en flott sort hvit dag.

Bling - our elf on the shelf sa...

Så gøy å se din collage, trodde nesten det var min egen med det samme ;) Hesten på dagens bilder er faktisk ikke vår, men naboens. Og han er nok litt mere tålmodig en vår gamle haflinger ja. Fjordhester er trauste skapninger.

Håper du får en fin fin søndag

Klem
Siw Aina