torsdag 12. februar 2009

Litt kjøkken……..

Tenkte de kunne få sjå litt av kjøkkenet mitt… eg likar å ha det litt “oldfashioned”..

Så her finn de ein fin blanding av nytt og gammalt…

Og så er eg veldig glad i smijern.

007 

Denne delen av kjøkkenet ..(bildet nedom)  er “grua” mi.. her tenkte eg å få til noko som skulle likne på ein gammeldags “grue”…

For å få det til måtte vi få ein gammal snekkar til å lage “viftehatten” til oss..  han gjorde ein flott jobb.. og vi fekk det som vi ville :-)

001

Her likar eg meg veldig godt faktisk.. det skulle berre ha vore dobbelt så stort.. men planen om å bygge på er ikkje lagt heilt på hylla endå.. den dagen kjem nok!

4 kommentarer:

Nikoline sa...

Kan ikkje bedømma om kjøkkenet er lite eller stort ut frå bilda,men det var i alle fall veldig fiiint!!Og "kokkeleringsplassen" din var heilt super! (og såå fornøyde me damer vert når me får det som me vil...)Eg er også veldig glad i smijern,og du må tru eg la merke til kva du hadde over bordet...(eg og vil ha....)
Ha ein flott dag og kos deg på ditt flotte kjøkken!

Turid sa...

For et koselig kjøkken du har! Varme fine farger! Det liker jeg også. Flott den kokeplassen din:)
Ha en fin dag;)

Monicas sa...

ka koselig...tenk å kunne sett sæ på hver si sia a bordet ditt, å skravvla....hihi..likte det godt ja...mitt kjøkken e en tragedie..så det legg vi ikke ut på nett....her leie i bare, å drømmen e jo en egen heim.....me stort kjøkken....me dream...hei og hå

Miamor sa...

..tenker du koser deg her ja,,,jada på aketur i kveld..kaldt men arti...natta