mandag 23. februar 2009

Mitt favoritt reisemål…. :-)

I går fekk eg etpar utfordringar…

Og då gjer eg det slik at eg tek det i rekkefølge… den fyste utfrodringa som tikka inn var frå Monicas … ei koselig dame oppe i nord, og har du ikkje vore innom henne, må du ta turen..

Eg skulle altså fortelle om mitt favoritt reisemål..

DET var ikkje så veldig vanskelig.. eller?? Der er i grunnen en heil del plassa eg kunne ha tenkt meg å reist, men om eg hadde ubegrensa med pengar ville eg tatt denne turen fyst i allefall:

route66cat

Eg ville ha leigt ein bobil i god størrelse, og berre koooosa meg med alt eg kom til å få sjå…

alaska-rv-rentals

faktisk kunne han godt ha vore endå større, viss eg hadde ubegrensa med penga.. men det har eg ikkje.. så… han hadde nok vore etpar hakk mindre ;-) hehe

route66map

Men å få reise nesten heile USA på tvers.. Åh, då hadde eg kost meg veldig… kanskje eg til og med hadde vore heldig og møtt på blogg-venner der borte også :-)

220-347~Route-66-Posters

Ååååå, eg håper faktisk at dette skal bli virkeligheit en vakker dag… trur eg må begynne å tippe LOTTO!!

Route_66jy

Eg er litt USA frelst..  har alltid vore det.. sikkert fordi oldemora mi var amerikaner.. og eg har vokse opp med historier derifrå, og av og til MAT og KAKER ….. som mormor’a mi laga til oss!

Sign%20-%20Route%2066

Jepp, eg ville nok ha reist til USA…. gler meg til den  dagen eg kan ta med familien dit!!

OG SÅ FEKK EG ETPAR UTMERKINGAR FRÅ Monicas også

Som i dette tilfelle fyl utfordringa..

award_Marie_Antoinette frå Monica

award_gleder_mitt_hjerte frå mONICA

så eg vel å gjere det same, og sender utfordringa og utmerkingane vidare til desse 4:

Dagny

Turid

Siwan

Englemor

og håper de tek utfordringa… litt kjekt å drøyme seg vekk…. og to “awards” på ein gong e vel alle tiders?? eller??

5 kommentarer:

Unknown sa...

Då har vi same draumen, Monica!!
Det må vere ein fantastisk opplevelse av dei skjeldne å få køyre heile Route 66.
I 1990/91 var eg, besteforeldra mine og ein onkel til Florida;Jacksonville på besøk til ein av onklane mine som er busett der..
Då køyrde eg og onkel med bil frå Jacksonville til Key West.
Ha ein fin mandag, klem
Det var ein fantastisk tur, og The Keys sto verkeleg til forventningane!!

Orlaug sa...

Jau, ein USA-tur hadde nok vore flott.
Ei lita oppklaring ang bøketrea:
Dei er nemleg høge, eigentleg veldig høge.
Ser at bilda lyg.....men eg tok bilde berre av den nederste, krokete delen.
Sånn var det....

Turid sa...

Japp, takk for utfordring og utmerkinger Monica! Skal nok ta den en av dagene. Ja det med bobil hadde vært noe, men jeg vil ikke så langt som deg..tror jeg. Men skjønner deg siden du har røtter der borte!
Klem ;)

Englemor sa...

Hei takk for utfordring og utmerkingar... Skal få tatt den ein dag:D
Ha ein fin onsdag

Kristin

GAWO sa...

Kanskje så vinn du i lotto i kveld? Og da kan du ta turen til sommeren. Det skal jeg! Det blir ikke Route 66 denne gangen, men en litt lenger tur. Jeg skal kjøre Vestkysten oppover og så krysse rett over hele USA. Hjemturen blir fra Chicago. Hopp på et fly så treffes vi kanskje :-)