tirsdag 30. desember 2008

Godt Nytt År folkens!!

untitled

GODT NYTT ÅR godt folk!

He hatt mej ei lita “blogge-pause” no i jula.. det har vore ei litt dramatisk jul for syskena mine, og ej kjente at no treng ej å la freda senke sej littegrann.

skal ikkje gå i detalj på noke, men kan fortelle at både systra mi og broren min sine familier har myst familie i denne førjulstida… så det har vore litt trist.

MEN livet må gå vidare, og ej e veldig takknemlig for at vi her heime og MI familie har fått lov å være friske (bank i bordet!) No ønske ej det for dokke alle som e innom her også, og må 2009 bli et fint år for alle sammen!!!

Store og gode nyttårs klemmar frå meg

4 kommentarer:

Ida Mari... sa...

Hei!
Har hatt meg ei lang blogge pause eg og denne jula..Fikk ein litt uventa start på denne jula vi også, men når julefreden senka seg har vi hatt det utruleg godt samans..
Å vere med familen er berre så herleg...

Ha eit riktig godt nyttår!!

Dagny- Heim sa...

At livet må gå vidare er ikkje alltid like enkelt å forstå. At folk gjer kvardagslege ting kring ein når ein sjølv ikkje er DER i det heile, kan nesten vere provoserande.....(have been there!)
Men, som du seier, livet går vidare, uansett.

Så får vi krysse fingrane for det nye året og håpe det beste!!!

God og varm nyttårsklem frå meg :-)

Turid sa...

Ja tenker på hvor trist jul dette ble for mange av dine nærmeste...og deg med.
Det er nok en tung tid!

Jeg er glad jeg her fått akkurat DEG til bloggvenn! Takk for alle koselige kommentarer Monica!

Godt nyttår 2009:)
Nyttårsklem til deg!

Orlaug sa...

Eit riktig godt nytt år til deg og dine! Trist å høyre at sorg har ramma...
Har vore innom til deg av og til....
Her har me nett vore på midnattsmesse, ein god tradisjon på nyttårsaftan, synest me.
Ha òg eit godt bloggeår!