fredag 5. desember 2008

Ny award :-)

Eg har fått ein award

den kom frå Tofo  på  Tofo sin familieblogg.

Tusen hjertelig takk Tofo.. denne satte eg stor pris på skal du vite :-)

Tusen_takk_TOFO

Med denne awarden følger en tekst:
"Denne bloggen investerer i og tror på NÆRHET- nærhet i rom, tid og forhold!"
Disse bloggerne er usedvanlig sjarmerende og søte, og formålet er å finne og å være venner.
De er ikke opptatt av utmerkelser og selvhevdelse.
Vårt håp er at når båndene på disse utmerkelser er kuttet, vil enda flere vennskap ha forplantet seg.
Vær vennlig å gi litt ekstra oppmerksomhet til disse!
Gi denne utmerkelsen til åtte bloggere, som igjen må velge seg åtte nye. Inkluder denne teksten på utmerkelsen deres.

Så då var det berre å glede åtte blogg-damer…. og då er det desse eg velger:

Dagny i frå  Heim

Veronica i frå  Vero`s lillehjørne

Ida Mari i frå 

Smått og stort i frå prestegardsmarka 2..

Cecilie i frå  Kvardagsliv

Stine i frå  Familien Gulla Rebbestad

Tove i frå  Tankar frå ein kvardag

Nikoline i frå  Nikoline på Landet

Miamor i frå  Miamor

Koselege og heimekjære bloggar…ein er alltid velkommen, og det er trivelig å være på “besøk” hos dei alle :-)

Stoor klem,  

3 kommentarer:

Miamor sa...

Tuusen takk for koselig award, monica!! Det varmer i vinterkulda!! Så fint at det gikk bra å passe gutten til Runa! Nå må dere ha ei riktig god helg...det skal jeg..drar til København på søndag-tirsdag med storejenta mi på snart 18..og videre til Gøteborg på onsdag kveld...kommer hjem til helga igjen! Så er det ro og fred før jul de siste ukene... Klem ;)

Astrid sa...

Gratulerer med velfortent utmerking!
Har hatt litt dårleg samvet for bloggingsfrekvensen min siste veka... (Alt ein skal ha dårleg samvet for!!!) Har hatt både nattevakter, eksamensarbeid, møter, nissemarsj + det vanlege daglege som hus og barnepass...Då vert det berre snarvisittar innom for å lese, men ikkje alltid legge att kommmentarar:(
Kjempekoseleg julestemningsinnlegg du hadde under her, kosa meg med bloggen din skjønar du, er berre ikkje alltid eg gjev "lyd" frå meg.
No skal eg ha meg ei god bloggestund! :)
Ynskjer deg ein god 5.desember:)

AnneGrethe7 sa...

Hallo frue :)

Gratulere med utmerkinga...har ein til deg eg også...ta turen innom bloggen vår og plukk ho med deg :)

Ønskjer deg ein god laurdag :)

Klem