fredag 12. desember 2008

Ei utfordring frå TOFO :-)

Har fått ei utfordring.. denne var litt kjekk.

Anti%C3%B8nskeliste

Her er reglene som følger med:

Du skal lage en liste på fem ting du ikke ønsker å finne under juletreet. Deretter sendes utfordringen videre til tre andre bloggere :) Du må veldig gjerne besvare utfordringen, selv om den ikke er sendt direkte til deg.

#1 Eg ønska meg ikkje støvsugar.. for en nedtur det ville ha vore…. uff da!!

#2 verktøy er noke eg heller ikkje har så veldig lyst på…. det har vi meir enn nok av også synes eg.

#3 ansiktskremar.. nei takk.. det vil eg helst kjøpe sjøl.

#4 vaffeljern har eg heller ikkje lyst på… eg er ikkje så veldig begeistra.. dessuten har vi eit enkelt jarn.. vi treng ikkje dobbelt!

#5 Bøker som eg aldri har høyrt om…. dei vert berre ikkje lest likevel… skal eg lese ei bok MÅ den være av interesse, men då slit du med å få kontakt med meg også….(blir veldig oppslukt)

Eg sender denne utfordringa vidare til:

Cecilie frå  Kvardagsliv

Besta frå BESTAHJEMMET

Tove frå Tankar frå ein kvardag

Lykke til!!!

3 kommentarer:

Turid sa...

Så morsomt at du tok utfordringen!
Kjekt å vite hva du IKKE ønsker deg! Hehe..
Ganske enig med deg!
Mannen min kjøper "alt" av verktøy, for det er SÅ kjekt å ha. Gleder meg til han skal bruke litt av det!
Ønsker deg en riktig god 3. søndag i advent!
Hjelp..snart jul...Må vist se å få gjort noe veti. Klem :)

Rune sa...

Morsom utfordring:)

Nikoline sa...

Artig lesning... støvsugar ynskjer IKKJE eg heller,men eg ynskjer meg alltid verktøy.Min kjære har vel omtrent det som er å få i den kategorien,men det er så tungt og stort at eg har problem med å bruka det. Så eg har eiga lita slipemaskin(uten ledningstyr...),eigen koffert med div.skrujern,liten hammar osv. Alt har eg yngst meg leeeenge før eg har fått det,han synes ikkje det er passande gåve til ei "dame"..
Ha ein fin adventsøndag!