tirsdag 16. desember 2008

Takk Astrid <3

Eg har fått ei oppmuntring frå Astrid ….

Ikkje berre kom den veldig beleilig, men den var  aldeles nydelig også….

Din_blogg_er_fantastisk frå Astrid!

Tuusen takk Astrid!

Kunne ikkje sjå at der fulgte med nokken reglar…

Men eg vel å gi den vidare til

Nikoline eg er stor beundrar av både bloggen og arbeidet ho viser fram.. og endelig er eg også no eigar av ein aldeles nyyydelig “rotekopp”.. den skal de få sjå seinare…

Turid ,her føler eg meg heime.. og Turid stikk alltid innom, ekstra kjekt er det at vi faktisk har felles kjente (samme gjeld for Nikoline).. utrulig nok og heilt tilfeldig.

Cecilie for her er det kjekt å kome innom… små kvardags-øyeblikk, som er kjekke å få med seg. Sjøl om vi er naboar, er vi litt “bjønn” no om vinteren..

Ha en fiiin dag alle sammen!

Send en tanke til alle dei som har myst ein av  sine no rett inn i jula…. MÅ dei få fred i hjerta sine.

9 kommentarer:

Dagny- Heim sa...

Ein liten ting til deg inne hos meg ;-)

Sender med ein tanke til dei i heimbygda di. Ufatteleg kor trist!!!

Nikoline sa...

Tusen,tusen takk for den fine awarden du vil gje til meg!!
Så trist,så trist med alle desse som har omkomme i brann den siste tida,og ekstra gale vert det når ein får det så inn på kroppen som du no.Ein stor trøsteklem frå meg til deg!

Turid sa...

En nydelig award, den fortjente du!!!
Og tusen tusen takk for at du vil dele den med meg! Og for de fine ordene dine! Jeg skal blogge det en dag...ligger litt på etterskudd for jeg har vært litt tufs denne uken!
Ønsker deg en riktig god helg!
Stor klem;)

Nikoline sa...

Kjem berre innom ein liten tur i dag for å ynskja deg ei RIKTIG GOD HELG!
(så beroligande og godt det var her hjå deg med den fine musikken :o))

Nikoline sa...

Dette kan nesten grensa til mas frå meg etterkvart,men eg er HEILT NØYDD innom att ein gong til.. Astri-Marie har nemleg fortalt om all tragedien med tap av fleire unge liv i familien,og eg kan ikkje få sagt med ord kor trist dette var å høyra om...Det kan verka som det er nokre få som verkeleg skal få det som er av prøvelsar.Eg var ikkje klar over kor nær familie det var når det gjeld brannen,og ikkje visste eg at det var din næraste fam. det dreia seg om med dei to andre ulykkene heller.Eg har visst om hendelsane for dei var venner med Astri-Marie,men visste ikkje noko meir enn det...
Eg sender varme tankar til deg og dine og synest ufatteleg synd i dekan som går inn i jula med slik forferdeleg hendelse i forkant av høgtida.
Astri-Marie helsar også.

Tonje sa...

Så trist å lese ditt forrige innlegg... Det er forferdelig når slike ting skjer, og spesielt nå i høytida.

Ønsker deg uansett en riktig GOD JUL.

Miamor sa...

Hei du Monica!!

Håper du får gode juledagar på tross av tragediene rundt deg....Vi må leve i dag!!!! Mykje visdom her som det ikkje er så lett å gripe i kvardagen...

ha det best!! klem ;)

Turid sa...

Hei Monica!
Jeg er veldig glad jeg har truffet deg også!!!
Jeg ønsker deg og dine en riktig god jul! Sender en hilsen til mammaen din også!
STor juleklem;)

Besta sa...

Hei. Tusen takk for alle fine komentarer du har gitt meg. Ønsker deg en fin romjuls feiring. Klem