mandag 8. desember 2008

Fabulous blog :-)

Eg har igjen fått tildelt utmerkingar … ifrå  Anne Grethe og  Ida Mari.

Tusen hjertans takk begge to!

award1 frå Ida M og Anne G

Reglane som følgjer med, er slik at ein skal gi den vidare til 5 nye, som igjen skal gi den vidare til 5 andre. Du skal linke til den du har fått den frå, link også til dei du gir den til. Gi også beskjed til dei som får denne utmerkinga. Skriv også 5 ting du er avhengig av.

#1 som dei fleste er eg avhengig av folka rundt meg… då spesielt nærmaste familie. Ka skulle eg gjort uten dei??

#2 Mobil… det er synd å sei det, men den er ein trufast følgesvenn som er til stor hjelp, glede og nytte!!! Den blir brukt ikkje berre som telefon, men som alarm, huske”lapp”-påminner, foto-apparat og diverse.

#3 Datamaskina mi… Å… den er eg så glad i…. den er eit leksikon, her har eg gule sider, facebook og blogger, epost kontoer og diverse.. berre må ha den!!

#4 Fotoapparat.. det har eg alltid vore avhengig av.. har hatt maaange… og eg har fortsatt ein del av dei…. eg elskar bilder og foto-album og å samle på gode minner.

#5 Litt åleine-tid er deilig… då får eg gjort det EG har lyst til.. blandt anna får eg blogga litt ;-)

Då sender eg denne vidare til :

Turid 

Besta

MA(rita)

Veronica

Ellinor

Håpe at de set like stor pris på denne som eg gjer! :-) Ha ein fin dag!!!

5 kommentarer:

Turid sa...

Tusen takk Monica!
Mine 5 ting som jeg er avhengig av tror jeg kommer til å ligne på dine. Kjente meg veldig igjen der.

Ha en flott dag! Klem :)

Turid sa...

Har en morsom utfordring til deg!
Klem fra Turid:)

MA sa...

Hei vakre Monica.

Så kjekt!! Tusen hjertlelig takk :)
Har ikkje sått skreve på bloggen min på lenge, mykje kunder i studio, og da blir det lita tid til blogg kos..

Men ej skal sette meg ned snart og skrive om 5 deilige ting. og sende vidare :)

Tusen takk igjen, for slik ein kjekk award. Ønske deg en fortsatt super kveld.

*klem, ma

(det er berre MA, har våre det å fleire år, rita tok eg bort for mange år sidan :)

Nikoline sa...

Hei!
Tusen takk for awarden eg fekk tidlegare,det har vore dårleg med kommentarar frå mi side i det siste.Men no skal eg berre kosa meg med tida som er att av advent,baking og vasking og pynting skal dagane gå til no.
Det var riktig så kjekt at du vil ha rotekoppen,flaks hvis det var akkurat DEN du ville ha for det er den einaste som er att av alle eg måla.Send meg ein mail med navn og adr.så skal du få den i posten om ikkje så lenge.
Ha ein flott adventsdag!

AnneGrethe7 sa...

Hallo frue :)

Tusen takk for helsinga til Ida :)

Ønskjer dej og dine ei framleis god veke!

Klem