torsdag 1. januar 2009

1. januar 2009 :-)

jul og nyttår 051

Jula er over… det var gøy så lenge det varte.. jula for meg er heilt spesiell.. så herlig og avslappande. I år pynta ungane treet sjøl.

Vi fekk forresten en gjest her om dagen.. vi e ikkje heilt sikre på ken han var!?

jul og nyttår 015

Men spesiell var han der han satt….

siste dagen i året begynte det å snø igjen… ganske så uventa når vi starta dagen med regn.. men det vart ei slik stemning det skal være på nyttårs kvelden.  Snøen kom heilt som bestilt!

prøvde å ta fine bilde av alle rakettene, men det var ikkje så lett som ein skulle tru, men nokken vart det likevel..

jul og nyttår 018

jul og nyttår 019

jul og nyttår 024

jul og nyttår 027

Godt nytt år!! :-)

Og slik såg det ut den fyste dagen i januar 2009.

jul og nyttår 044

jul og nyttår 046

det snør enda…

Ha en fin dag!!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Halloen. Godt nyttår til deg også.
Klem fra Ellinor

Tonje sa...

Godt Nyttår, Monica. Det har vært gøy å følge bloggen din, og jeg regner med det blir like interessant dette året også...

Ang. oppskrift på engelsk, så kan jeg godt oversette den for deg. Skal se om jeg kan få gjort det iløpet av uka. Vi har nettopp fått ny pc, men oppskrifta ligger fremdeles på den gamle... så jeg må vente til mannen kommer hjem og kan finne den fram til meg.

Turid sa...

Koselig å få en liten kikk inn i julestuen deres! Flott tre, alltid litt trist å hive det ut syns jeg. Men godt og hihi...
Flotte "rakettbilder" fra nyttårsaften.
Ser det er full vinter på dine kanter. Vi har fått litt snø i dag. Og har hatt sol og flott vær i dag.
Klem :)

AnneGrethe7 sa...

Hallo frue :)

ønska dej og dine eit fantastisk godt nyttår. Måtte alle draumane gå i oppfylling :)
Vi har hatt ei rolig og deilig julefeiring, med ein liten krabat i huset har det ikkje vore rom for dei store sprella. Ei tid for det meste:) Men litt spel og kort har vi hatt saman med vener, nesten kjekkare det enn ein tur på byen :)

Ønskjer deg ei god komande veke :)

KLEM

Nikoline sa...

Hei,og godt nytt år til deg! Flotte bilder og eit kjempeflott juletre,ikkje rart du vil ha det ståande litt til...
Ha ein flott mandag!