mandag 12. januar 2009

Sjå på dette……

I dag har eg rydda vekk jula… og alt går oppi denne gamle kista som eg har vore så heldig å ha fått med mormor’a mi ein gong.

kiste 007

kiste 008

Den e gammal og ikkje så veldig fin, men den er akkurat fin nok for meg, og den har vore min tipp-tipp-oldefar si kiste

Han heitte Elias K. Jakobson K. og som de ser på årstalet frå 1861.. så er denne kista ganske så gammal…. eg veit sjølsagt kva k’ane står for.. men det er mindre viktig her…kiste 001

MEN sjå på dette mine venner…

kiste 015

HER står det faktisk 1809! sant?

Som betyr at denne kista faktisk er 200 år gammal!

Og då går vi så longt tilbake i tid at mi og Finn si familie faktisk var den samme ;-)

DET ER HEILT SANT!!!!

Broren min som er intressert i å granske slekt har faktisk funne ut at eg og Finn har samme tipp-tipp-tipp-tipp oldefar…kiste 022

Og han heitte Mads Johannesson.. og som de ser oppe til venstre på bildet.. så står der faktisk MJ… men på høgre side står det også SK.. og det har eg enno ikkje funne ut av, men kanskje er det initialane til ho han var gift med?? kven veit?

Ja,ja… uansett så er denne kista bokstavlig talt ei skattekiste for meg.. og i denne legg eg altså all julepynt (mesteparten i allefall) og eg likar veldig godt fargane også… den passar såå godt inn her med oss, og vi er veldig glad for å ha denne skatten.

Ha en fin dag!

3 kommentarer:

Orlaug sa...

Å, ja...det er ein flott skatt.
Tenk å ha so gamle, fine ting....
Eg har òg ei gammal kiste, men den er "berre" vel 80 år.
Kanskje den kjem på bloggen ein dag?
Ha ei fin veke!

Turid sa...

Gubba, ja det var en artig historie! Og kisten var KJEMPEFIN syns eg!!! Så greit at du får nesten all julepynten oppi. Det var lurt. Så er den både til hygge og nytte. Ja det kan være veldig intressant med slektsforskning.
Gratulerer med 200 års jubileet på kisten da;) Hihi.
Ha en flott dag, Klem ;)

Monicas sa...

Dumpa inn tilfeldig...koselig her, å for en nydelig kiste du har....skikkelig arvestykke....
Sønnavind leser jeg også....
kommer innom igjen jeg...