tirsdag 18. november 2008

Smiiiiil !! :-)


Å, no har eg så mykje å takke for,
Besta gav meg ein nydelig award, som eg set stoor pris på, og det berre fordi eg var ein av dei som var inne og kommenterte denne nydelege lissje karen..
tusen takk Besta!

Så fekk eg denne av Veronica, min niese, fordi ho synes eg skriv så fint her i bloggen min, og fordi ho synes eg er ei super tante!! :-) (smiiil) Tusen takk Veronica!

OG i kveld fekk eg ei kjekk melding frå Tofo om å kome innom henne, og der låg denne nyyydelege karen igjen, og ho skriv: "Jeg vil gjerne gi den videre til Monica, En koselig bloggvenn! Hun har en flott blogg og så oppdaget vi tilfeldigvis at vi har felles kjente! Takk Monica for alle de fine ordene dine!!!"
Ååå.. en kan bli rørt av mindre mine venner... Tusen takk alle tre!!
Må tygge litt på kven eg skal gi desse vidare til...
må nesten dele det opp i fleire innlegg. :-)
No var eg vel heldig!!!!
Tuuuusen takk til Besta, Veronica og Tofo!!!
stoor klem til dere alle tre!

Ingen kommentarer: