fredag 12. juni 2009

Bokstaven er Ooooooooo!!!

O

for Opera!!!! :-)

Når eg var lita, var det ikkje så mykje å sjå på TV, så søndagen hende det seg at eg sat og såg søndags matinè og Opera!

Eg må innrømme at eg vart ganske så fascinert etterkvart…

Pavarotti er no ein stooor favoritt!

OG Caruso… Åååå! *sukk*

sommar og stille rundt meg….Caruso på full guffe og opne altandørene, og sette seg ut og BERRE NYYYYTE!!

Hadde lyst å legge inn Pavarotti her, men det var så dårleg lyd på dei klippa eg fann, men så fann eg denne spreke dama, med ein litt annan versjon.. nydelig!

OPERA er flott!! lytt og døm sjøl….

(trykk pause på musikken på sida til høgre)

for fleire kreative O’ar

klikk bildet under

3318690925_099f86f0a1[1]

HA ei fiiiin helg!!

Monica

12 kommentarer:

Petunia sa...

Opera kan være fint - det er jeg enig i. Jeg husker jeg satt og så på Tryllefløyten akkuata slik som du beskrev her - sikkert en søndag
Flott valg å skrive om opera:)

JULIEK sa...

Ja det er mye fin opera : )

Anonym sa...

Opera var et godt valg - må innrømme jeg ikke har hørt mye på det, men "De tre tenorer" var bra da de herjet som værst:o) Fin helg!

Liv sa...

en vakker nytelse;)!

TorAa sa...

Hurra - så bra du valgte Opera.
Jeg også.

Og så var jeg på omvisning i den nye Opera i Oslo sist mandag og spiste middag deretter, samme sted.
Her er bl.a. noen glimt bak scenen.
Meget imponerende. Omvisning for alle kl 12.00 hver dag.
http://www.datateam.no/Default.aspx?tabid=138&ArticleID=172&CBModuleId=569

Fredhøy - Gro sa...

Det er veldig forskjell på opera, syns jeg, og mye er kjempefint!

Dagny- Heim sa...

No er ikkje eg heilt der enda, men med gallakjole, champagne og elegant oppvarting i rette omgjevnadane kunne eg nok blitt frelst :-)

Ha ei flott helg!

Turid sa...

Jo dette var flott! Opera var et godt O-valg;)
Ønsker deg en riktig god helg!

Anonym sa...

Ikke akkurat det samme som Caruso, men damen kan virkelig synge hun!

Det å sitte i salen og overvære en opera er en flott opplevelese!! Blir lett "hekta" da gitt. ;)

MineSine sa...

Et flott valg på O - Opera er jo flott :D

Monicas sa...

heisann på natta til lørdag...opera ja..liker det bedre i "voksen" alder enn før...ha ei riktig god helg, å takk for koselig besøk...tar du en kopp kaffe neste gang?...:)

FO - 2 sa...

Sterkt, rørende og nydelig! :)))
Fikk gåsehud og ble rørt langt inn i sjelen.
Skal lytte en gang til.

GOD lørdag! :)
Klem fra takknemlige meg, for alle gode ord du legger igjen hos meg.