tirsdag 17. mars 2009

Utfordring i musikk! :-)

Har fått ei artig utfordring av mi navnesøster Monica

“Here it goes!”

1. Tidenes Norske Låt;

Det må bli “Eg ser” med Bjørn Eidvåg

*~*~*~*~*~*

2. Den fineste festlåt

Åå.. då må vi heim.. og til Vassendgutane sin “Granada”

*~*~*~*~*~*

3. Din Fineste Låt

Det MÅ bli “more than words” med Extreme

*~*~*~*~*~*

4. 80-talls låt

For meg var WHAM det heilt store, og “careless whisper” var ein av favorittane.

*~*~*~*~*~*

5. En spesiell sang, og hvorfor

right here waiting” med Richard Marx…. fordi dette er ein song som vekkjer mange mange minne… eg vert litt sentimental… var ute i verda og reiste åleine, myste faren min, opplevde en heil del, som eg ikkje fekk dele med han.

*~*~*~*~*~*

Sender utfordringa vidare til

Dagny

Tove

Astrid

Anne Grethe

fire  lokale jenter.. hadde vore artig å høyre kva salgs musikk de likar! :-)

Akkurat no.. likar eg absolutt best Toby Keith og Michael Bublè….

PS! de er ikkje nøydde å legge inn musikken.. det var berre for moro skuld.

Ha ein fin dag!

6 kommentarer:

Unknown sa...

Artig utfordring!!
Ser vi likar mykje av den samme musikken:0)
Ha ein fin dag.
Klem

Lykkeligkaos sa...

Tusen takk for fine ord Monica :)
Forøvrig takk for at du er så flink til å legge att nokre ord på bloggen min, du er desidert den flinkaste blogg venen min til å legge att nokre ord :)

No skal det bli godt med ein dusj og litt søvn før vi byrjar på att i morgon.

Bling - our elf on the shelf sa...

Det er alltid så hyggelig å komme inn på bloggen sin, for da har du vært der å spredd glede rundt deg.
Bjørn Eidsvåg er en av mine norske favotitter også, og de mimresangene *drømmer seg bort*
Du får ha en fortreffelig aften kjære Monica *klem*

Turid sa...

Mye fin musikke her!!!
Jeg får ikke til å legge inn fra You Tube lenger.... Fikk det til før, men nå står det bare feil på siden(???) Jaja.

Flott fritids-collage på forrige innlegg;) Noen i familien som synger i kor?
Klem;)

Astrid sa...

Mykje fin musikk her Monica! Takk for utfordringa, skal tenke litt på den før eg legg den ut på bloggen:)
Du såg at du hadde fått utmerking med meg? Vel fortent:)
Ha ein fin dag, håpar du får nyte det fine vêret!
Klem

Lene sa...

Hei, Monica :)

Masse deilig musikk her hos deg i dag :) Vi eeeelsker musikk her i huset og, og når vi ikke er på fotojakt, er vi gjerne på musikk jakt ;) Stadig på let etter nye, vakre toner.

Også masse flotte nye innlegg siden sist jeg tittet innom. Har vært litt vel opptatt de siste par ukene. Litt roligere nå i noen uker framover nå - puhhh ;)

Jeg bare eeeelsket Beamish!!! Eia var jeg der :) Må ha vært en opplevelse :)

Ha en fin kveld :)
Varm vårklem fra meg i Drammen :)