onsdag 3. juni 2009

Former

Former…. hm! JA, det kan være så mongt….

når eg no sat og såg i bilder, så slo det meg at visse former fekk meg til å tenke på visse ting / tider osv.

for eksempel

IMG_1153

ka fekk dette deg til å tenke på ??

eller denne??

035 (3)

den gir vel kanskje mest meining for meg… men han er søt! rund og god!

og artig kva naturen sjøl kan forme..

008 (3)

til og med litt kunstnerisk :-)

men dette bildet ooooser Mmmm!!

040

eller??

jul??

seb og party 068

ja, nei det! Kunne vel ha fortsatt i evigheiter.. men former snakkar til meg i allefall!

Om årstider, hendelser, ting som kan skje, kos og uhygge… vakre ting og mindre vakre… osv.

for fleire tolkingar av former klikk bildet under

mandag_gif

HA en fin dag!!

(slit fortsatt med å kome meg innpå bloggane… GRRRR!!)

Stor klem

Monica

5 kommentarer:

Monicas sa...

hei min venn....slit du også enda?ja, det e såå irriteremde at fy...du får klage da vett du, til de som har med dette å gjøre...hihi...uansett, du må ha en flott onsdag:)

Unknown sa...

Flott tolkning av mandagstema!

Ha fortsatt en fin uke.

Turid sa...

Kjedelig med datatrøbbel!!!

Men "former" løste du FLOTT! Mange forskjellige former her;)
Klem;)

Astrid sa...

Mange ulike former her ja:)
Takk for koselege kommentarar du legg att, du er så flink å legge att nokre ord! Eg har ikkje "blogga" så mykje som eg har hatt lyst til i det siste, endå mindre har eg tatt meg tid til å besøke dokke andre :/ Kanskje kjem eg sterkare att for ei stund no når eksamen er overstått? :)
Ha ein fin onsdagskveld!

Rimkogeren sa...

Fem spændende bud på former. Især det første sætter fantasien i rotation.