mandag 31. august 2009

P, Q, R, S, T, U, V, W, X, Y, Z…

Ja….. hei alle sammen!!!

No har eg mykje å ta igjen.. så eg startar med ord og mange bilder….

Skal oppsummere ABC i ord og bilder

3318690925_099f86f0a1[1]

klikk bildet over for fleire tolkningar

P og Q.. Prestekrage og Q-øye

litt fusk må være lov på vanskelige bokstavar!! ;-)

page

R og S, redningsvest og sei…

page1

T og U, trampoline og Ull-sjal

page2

V og W, vimpel og Willy the hamster

page3

X og Y, all my x’s live in Texas ;-)

og utsikt fra kaia på himmelblå-øya Ylvingen

page4

og Z…. yezzz…. Zalo!! :-)

page5

dett var dett.. hehe

Håpe de alle har hatt ein fin sommar.. været synes eg ikkje har vore så veldig flott denne sommaren.. eg må seie eg har sakna sola! ( 2 veke sol er ikkje nok) varmen har derimot vore heilt ok! :-)

klem Monica

12 kommentarer:

Bling - our elf on the shelf sa...

jeeei, she`s back :)))
Flotte bilder, du er værre en meg på å ta igjen ABC`n *knegg*
Det er såååå godt å se at du er "hjemme" igjen!

Vist har Rebecca vokst masse i sommer. Så bilder fra i fjor sommer her tidligere i dag, og skjønner ikke hva som har skjedd med de små søte barna mine. De er jo snart ungdommer jo *iiik*

Bling - our elf on the shelf sa...

Mmm, er man med, så er man med. Sånn er det med den saken :))
Sist var det kirke og nå er det tro på mandagstema, det er to ting jeg ikke har det helt store forholdet til kan man si... Jeg venter spent på neste mandagstema *knegg*
Nå surfer jeg bare rundt i de lekre interiørbloggene og ser på åssen de pynta til jul *fnis*

Orlaug sa...

Hei!
Der var du, ja......har lurt fælt på kvar du vart av.....kjekt du er tilbake.So flotte løysingar...reine "oppsamlingsheatet".

Monicas sa...

ja, æ heng mæ på de andre over mæ...korr i svartte har du vært i over 2 mnd....va nesten så æ sku begynn å etterlys dæ her inne...men jaggu dukka du ikke opp....flotte bilder du viser...å ullsjalan....har du laga i sommer? HA EN VAKKER DAG, og det va fint å ha dæ tebake

Unknown sa...

WELCOME BACK, Monica:0)
Og vel blåst på ABCèn...Glimrande løyst!!
Klem

Nikoline sa...

Hei på deg!
Der var du tilbake i bloggverda,ja. Sommarferie og bloggferie kan vera godt det. Men er einig i at det har vore ein litt "laber" sommar med lite sol, temp.derimot har vore midt i blinken. No håpar me på strålande haustdagar....
Her på Voss seier me også mykje rognebær;lite snø. Andre stadar seier dei mykje bær;mykje snø... den som lever får sjå...
Ha ein fin dag :0)

Vero sa...

Velkommen tilbake!! Ser at du har hatt ferie fra bloggen din!!

Ja helt enig med deg at det har vært dritt sommer i år, nesten bare regnvær og overskyet, solen har glemt oss...

Vi får se fram til nydelig høst!!!

Klem Vero

Turid sa...

Wow!
Her var det en som hadde jobbet!
Godt jobbet!
Kjempeflotte løsninger!

Det er noe "rart" på siden din...headingen er temmelig langt nede..hihi. Og skriften stikker langt ut på sidene...

Men velkommen tilbake! Kjekt å ha deg på plass, hihi!
Klem fra Turid.

Tonje sa...

Ja, her har du stått på... flotte tolkninger av bokstavene!

Petunia sa...

Kjempefin oppsummering av alle disse bokstavene! Artig med den musen - er det Diddle de heter? husker ikke. Min stedatter hadde noe slike, men det begynner å bli noen år siden!
Jeg beklager sen visitt denne gangen. jeg har vært litt opptat og har ikke fått besøkt så mange av ABC bloggene så tidlig som jeg pleier.
Er du klar med Æ da? Jeg skal til å skrive mitt æ innlegg nå:)

Monica sa...

KNALLBRA jobba!
Diddl er jo så herlig - og dette var en super måte å oppdatere på :) Imponert!!!

Anonym sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.