mandag 26. oktober 2009

Hei hei!! :-)

HEI ALLE SAMMEN!!!

bar049

ja, eg får berre beklage, men eg har vore TOM for blogg-materiale, og er stum av beundring over dokke som klarer å halde fram dag etter dag etter dag, og er like entusiastiske med nye flotte blogg innlegg! :-) Dokke er flinke!!!! det må eg berre sei!

bar049

Tenkte at eg skulle fortelle at eg slett ikkje har gløymt at eg har hatt ei lita konkurranse her inne for EI GOD STUND tilbake… gava ligg klar den… men eg må berre kare meg til å få sendt den til den heldige (?) vinnaren.. hehe!!  DET skal bli ganske snart!!!! Må vel få den avgårde før eg må til å sende julegaver i allefall! hehe.. uff.. eg er treig!!  *sukk*

bar049

Ja,ja… men dårleg samvittigheit har eg i allefall hatt, og savna dokke alle har eg gjort, men det har desverre ikkje overgått blogg-tørka mi..

bar049

Har ellers hatt mykje å tenke på reint privat, og har ikkje hatt det heilt store overskuddet heller… men no når mørket senkar seg over dagen, så kjem nok lysta tilbake… då er det ikkje så mykje ein kan styre med ellers likevel.

bar049

Håpe at de alle finn tilbake til bloggen min etterkvart….. har ellers også fått ein ny “venn” på lista mi.. Amanda er ny her i bloggverda, og ho er døtra mi, som har starta ny blogg i dag ;-) 

bar049

Då sjåast vi forhåpentligvis framover.. det er jammen ikkje lenge til jul!! Eg er heilt sjokkert over kor fort tida går!!!!

Stor klem

Monica

7 kommentarer:

Orlaug sa...

Hei på deg!
Der var du, ja......har lurt på kvar du vart av.....
Men det er vel slik for alle.....av og til er det fullstendig tørke...og av og til er det so mange andre ting som tek tid og krefter, at blogginga må vika.
Kjekt du er tilbake....må nett innom til dottera di òg.
Ha ein god mandag!

Tonje sa...

Hei og velkommen tilbake. Har savnet deg vettu... Men skjønner veldig godt at man må ha en pause iblandt. Jeg har selv følt at jeg har slitt med å komme meg tilbake i blogginga etter sommeren, men nå ser det ut som jeg begynner å komme på gli igjen...

Ha en fin dag!

Turid sa...

Så koselig at du er tilbake! Har savnet deg vet du ;-)

Gratulerer til Amanda med ny blogg! Den må vi inn å kikke på vet du.
Ønsker deg en flott uke!
Klem fra Turid ;-)

Nikoline sa...

Hei,hei!
Så kjekt at du er her att! Me er her heile tida,og så får du blogga når du føler du har overskot til det. Slik er det vel for alle innimellom:0)
Skal innom til Amanda.
(eldstejenta mi har nettopp laga seg blogg også ; "i svingen")

FO - 2 sa...

Er her vi - og venter på deg. ;)))
Har ikke vært så flittig selv i det siste. Det går visst i bølgedaler med meg. Må iallefall ha både inspirasjon og motivasjon for å kunne blogge.
Er glad for å ha kontakt med deg på FB også! :)

Jeg har ikke besøkt deg her så ofte som jeg egentlig vil og bør...
Grunnen er at jeg hadde store problemer med å komme inn her.
Hadde litt problemer i dag også. Det kommer først opp en hel haug med HTML-koder på hele siden...
Kan det være bakgrunnen som gjør at det blir slik?
Hørt det før?

Skal kikke innom Amanda med en gang! :)))

God kveld.
Klem.

FO - 2 sa...

Får ikke linken til Amanda aktiv, dessverre...

Tove sa...

Kjekt å ha deg tilbake!!!! Men du, tenkte eg skulle sjekke ut bloggen til Amanda, men der låg ingen link til den! Eller er det berre eg som ikkje får det til???