tirsdag 19. mai 2009

Glede… kva er det??

Den største glede du kan ha

er å gjere andre gla’

….og det er vel så sant som det er skrevet….

ka gjer vel ei familie meir glad enn at mor har stått og slava ved kjøkkenbenken og laga kake, bollar eller ein deilig middag??

glede

eller at ein får være ilag med dei yngste i familien, og til og med bli litt kjent… når ein bor longt ifrå kvarandre er det ikkje kvardagskost å få møte dei nye tilskudda.. og når ein i tillegg har med heimelaga gave.. då er det stor stas!

glede 3

eller kanskje å stå å sjå på 17.mai toget, og sjå born og vaksne, ungdommar og heile sulamitten kose seg over eit fritt land, i flott natur og når ein i tillegg får nydelig vær.. då kan det vel knappast verte bedre

glede2

glede kan være så mongt.. liten eller stor… av og til kan dei minste gledene i lengda verte dei største..

Gleda over å være til… over å ha fått velskapte ungar, at ungane får vekse opp og ha det godt ilag, at ein har hus og heim, jobb og det som trengs for å klare seg her i livet.

ATT5

At ein klarer eksamen, at eit nytt barn vert fødd, at ein vert sett, at ein har familie, at ein kan reise på tur av og til… ja, det er så mykje.

barn1

den fyste eg tenker på når eg høyrer ordet glede, er vel gaver, jul og julekvelden… DÅ er vel alle glad?  det er jammen ikkje sikkert og då er eg glad for at eg har det eg skreiv tidlegare… å ha det ein treng for å klare seg i livet.

ch79

Eg er glad for minner, glad det finnes fotoapparat.. til å fange minna..

DaisyLine

Den største av alle gleder,

er gleden for slett ingenting

gleden for intet, og gleden for alt

gleden fordi DU er til…

DaisyLine

For fleire gleder… trykk knappen under :-)

mandag_gif

HA EIN FIN DAG!!!!

Monica

9 kommentarer:

Monicas sa...

Så flott innlegg i dag:)....glede kan være så mangt, å du har satt fokus på mye a det som æ mene....æ glede mæ over livet...godt å vær tell:) ha en strålende dag...her ska æ te dyrlegen med kattemor...ett eller annet som e steine gale...laga garantert innlegg om det....klem fra et sooolfylt nord

Anonym sa...

Helt enig id et siste du skriver - alt det andre er også veldig sant:o)

Unknown sa...

Flott og variert tolkning av mandagstema, med fine bilder.

Ha en fin uke!

Malys krok sa...

Flott glede hos deg og fint at du deler så mange tanker og ord. Det er alltid noe å GLEDE seg over. Helt sikkert at det å glede andre er den største glede... bollene dine så deilig ut... Klem fra Margit.

Petunia sa...

Kjempeflott tolket, Monica og fine bilder som alltid!
Når 17. mai toget trommer forbi, så kjenner jeg en enorm glede inne i meg og det er vanskelig å holde tårene tilbake. Nettopp for det du beskriver om samhold og frihet!

Du finner min glede her

Malys krok sa...

Du den marsipankaka er pyntet av en nesten profesjonell i familien. Er faktisk ikke sikker på hva jordbærene er laget av, men tror det er marsipan . Blomstene tror jeg er noe smørkremlignende. kan hende hun leser dette og rister på hodet av mine kunnskaper.... i så fall får hun rette det.

Turid sa...

Så fine ord og bilder! Et flott innlegg om glede! Jeg er så enig så enig;-)

Tonje sa...

Nok et fint innlegg. Ønsker deg og dine en god langhelg!

Besta sa...

Fin tolking av temaet om glede. Fine bilder. Ønsker deg ei fin lang helg.